ÖNKORMÁNYZATI ÜGYEINK ELEKTRONIKUS INTÉZÉSÉRŐL
 

Évente számos hivatalos ügyben keressük fel a helyi önkormányzatot. Csökkenthetjük a gyakran kényelmetlenséget okozó látogatások számát, és elkerülhetjük az időrabló várakozások jó részét, ha igénybevesszük a bárki számára hozzáférhető E-önkormányzat portál szolgáltatásait. Az elérhető funkciók egy része szabadon használható, más funkciók azonban bejelentkezéshez kötöttek.
 
Bejelentkezés nélkül igénybe vehető funkciók:
- Önkormányzat-kereső
- Űrlapok kitöltése beküldés nélkül
 
Bejelentkezéshez kötött (online) funkciók:
- Elektronikus űrlap beküldése
- Mentett űrlapok elérése és megnyitása
- Ügykövetés
- Adóegyenleg-lekérdezés
- Adóbevallási információk lekérdezése
- Saját önkormányzatok listája
 
Az online ügyintézéshez a felhasználónak rendelkeznie kell elektronikus azonosításra alkalmas azonosítóval (ügyfélkapus regisztrációval, e-személyivel, vagy részleges kódú telefonos azonosítással), értesítési tárhellyel, valamint nem lehet tiltott az Elektronikus ügyintézésre vonatkozó alap rendelkezése.
 
Az önkormányzati elektronikus ügyíratkezelési rendszer szolgáltatásairól, igénybevételének feltételeiről az alábbi logóra kattintva bővebben olvashat.